ME KÕIK EI SAA TEHA SUURI ASJU, KUID ME VÕIME TEHA VÄIKESI ASJU SUURE ARMASTUSEGA. (Ema Teresa)

28 mai 2010

KETLIN KIRJUTAS OMA BLOGISSE NII:

Tuesday, May 25, 2010
Pühapäev
Pühapäeval me läksime Yorki rauteemuuseumisse. Seal oli hästi vanu ja ka uusi ronge. Seal oli ka õu, kus me sõitsime karusselliga. Kell 13.00 me läksime restorani, mis asus seal muuseumis. Seal sai süüa ise valida ja tõsta. Ken ütles, et meil on kella 16.00 vabaaeg shoppamiseks. Hakkasime tagasi hotelli juurde sõitma. Umbes 1 tunni ja 30 minutit sõitsime tagasi. Pärast seda me olime hotellis kuni me läksime magama.
Meie kohtumine Inglismaal andis mulle palju sõpru. Sain palju ingliskeeles rääkida ning kasutada kõike, mida ingliskeele tundides oleme õppinud.
Alguses käisime õpetajalt küsimas, kuidas me ingliskeeles näiteks Cocat tellida saame. Iga päevaga rääkisime aga üha rohkem inglise keeles.
Posted by ketlin at 10:27 PM 0 comments

Laupäeva õhtu
Laupäeval oli vabaõhtu. Sellel päeval käisime me Whitbys. Õhtul polnud eriti midagi teha. Me kutsusime õhtul õpetajajd kaarte mängima. Sellel õhtul meile süüa ei antud . Meil pidid endal söögid olemas olema. Õpetaja Jaana pidi sellel õhtul oma kleiti pesema. Whitby oli üks ilus linn. Sellel õhtul läks meil võti katki ja meid paigutati teisse tuppa, mis oli neljandal korrusel.
Whtibys , kui meil oli vaba aeg, saime koos õpetajaga linna vaadata. Me kõik olime selles linnas esimest korda. Alguses kartsime , et me eksime ära. Õnneks me ei eksinud ära. Õpetaja Jaana ning meie kuus tüdrukut nägime Whitbys väga ilusaid kohti: mereranda, sadamat, tuletorni ning vanalinna.

Posted by ketlin at 10:19 PM 0 comments

Whitby
Hommikul sõime ja siis me sõitsime bussiga Whitbisse. Kui kohale jõudsime läksime kapten Cookie ausamba juurde. Saime teada, kes see Cook oli. Ma varem ei teadnudki, et kapten Cook oli üks kuulsamaid maadeavastajaid. Cook oli sündinud Yorgi lähedal ning ta oli väga inimlik laevakapten.

Monday, May 17, 2010
Kolmapäeval läheme mina, Katrin, Julia, Reelika, Birgit ja Kärt inglismaale. Õpetajatest tulevad õpetaja Jaana, Riina, Margit, Sirje, Ly Kivistik ja õpetaja Kadri. Ma loodan, et tuhapilvega ei ole probleeme. Inglismaal on kindlasti lahe. Saan ka uusi kogemusi juurde. Hommikul kell 03.30 läheme Tallinna lennujaama, siis lendame Taani ja siis lendame Inglismaale.
Meie klassist jäävad Eestisse Carol, Regina, Margus, Adrian, Risto, Erki ja Peep. Carol ja Regona lähevad kolmandasse klassi. Ülejäänud lähevad teise klassi. Ma arvan, et meil on lahedam!!!